جلوگيري از انتقال ويروس از فلش به کامپيوتر و بالعکس

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
جلوگيري از انتقال ويروس از فلش به کامپيوتر و بالعکس

در مواقع نبود آنتي ويروس در سيستم چه بايد کرد؟

امروز من روشي رو براي شما آموزش خواهم داد که در مواقع ضروري براي مقابله با انتقال ويروس به کامپيوتر يا فلش انجام دهيد. زماني که شما از يک کامپيوتر يا لپ تاپي استفاده مي کنيد که هيچ آنتي ويروسي نصب نشده است ، بهترين راه براي جلوگيري از انتقال ويروس ها از فلش به کامپيوتر يا از کامپيوتر به فلش اين است که ما دستور Open يا همان باز کردن فلش را اجرا نکنيم و از راهي ديگر وارد فلش مموري شويم. اما چطور؟

معمولا آي تي من ها و مهدسان کامپيوتر در اين مواقع اين روش را پيشنهاد مي کنند که به جاي اينکه مستقيم روي فلش مموري دابل کليک کنيد و آنرا باز کنيد از منوي Toolbar استفاده نماييد و با انتخاب فلش وارد فايل هاي آن شويد.

تبصره : لطفا به تصوير ضميمه توجه کنيد ، اغلب اوقات پس از اتصال فلش مموري به کامپيوتر پنجره اي باز شده و به شما پيشنهاد ميکند که فايل هاي فلش را Open کنيد ، هيچگاه از اين روش براي باز کرد فلش مموري استفاده ننماييد ، پس از اين حرکت اگر فلشتان داراي ويروس بود همه بسوي کامپيوترتان سرازير مي شوند و بلعکس ويروس هاي کامپيوترتان هم بسوي فلش سرازير مي شوند.

استفاده از Winrar براي جلوگيري از انتقال ويروس از فلش به کامپيوترپس از اين موارد راه ديگري که از انتقال ويروس ها از فلش به کامپيوتر جلوگيري مي نمايد استفاده از Winrar براي ورود به فلش است ، بطور مثال وقتي شما مي خواهيد وارد فلش شده و فايلي را کپي نماييد براحتي مي توانيد با باز کردن وينرر در کامپيوتر وارد فلش شده و فايل ها را کپي کنيد

به تصوير ضميمه توجه کنيد با باز کردن کشويي که با فلش قرمز نشان داده شده است مي توانيد فلش را انتخاب کرده و وارد آن شويد. و به راحتي با درگ و دراپ کردن فايلتون رو کپي نماييد.

اين روش هم روشي بسيار مفيد براي شما خواهد بود. اما روش معمولي که در اين روند مورد توجه قرار ميگيرد و اغلب کاربران از آن استفاده مي نمايد . استفاده از آنتي ويروس ها است که نياز به اينترنت پر سرعت دارد که هميشه بايد بروزرساني گردند. و زماني که فلش رو بهش متصل ميکنيد بايد اون رو اسکن نماييد




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ، رایانه ، فضای مجازی و ... , آموزشی ، اوقات فراغت و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: